Via analyse, een strategisch plan, klanten overleg, de nodige tools en online aanpassingen kan er zeker resultaat behaald worden!
Ontdek nu al het GRATIS SEO EBOOK
Via analyse, een strategisch plan, klanten overleg, de nodige tools en online aanpassingen kan er zeker resultaat behaald worden!
Ontdek nu al het GRATIS SEO EBOOK
Aan de hand van de klant informatie en de analyse kijken we welke de beste optie is of opties zijn, uiteraard rekening houdend met de ROI (Return On Investement). Voor social media idem, daar checken we ook welke de het beste platform is aan de hand van de doelgroep informatie van de klant.
Met een e-mail bereik je direct jou doelgroep en jou doelgroep (de ontvanger) opent meestal kort na het ontvangen de e-mail. Het is een sterk medium, zowat iedereen heeft een email adres. Daardoor scoort e-mail beter dan sociale media (zoals Facebook, ect..).
En zoals steeds is ook bij e-mail marketing "meten is weten", de email marketing software registreer het openen van e-mail, registeerd ook het klikgedrag in de verzonden e-mail. Het is zelfs mogelijk om bij e-mail marketing voor webshops te registreren of de e-mail ontvanger de voorgestelde producten in de shoppingcart hebben geklikt.
Uit onderzoek blijkt dat e-mail het populairste kanaal is om reclame te ontvangen, zo'n 70% geeft voorkeur reclame via email te ontvangen. Sociale Media kanalen scoren beduidend lager, vb Facebook maar zo'n 5%. Het grote nadeel van e-mail marketing gaat vaak samen met het woord SPAM, nochtans door een strenge reglementering probeert men Spammers tegen te gaan.
Indien e-mail marketing zorgvuldig is opgezet en wordt gebruikt is het een krachtig en effectief communicatie kanaal. Stuur gerichte (eventueel gepersonaliseerde) boodschappen naar je doelgroep. Uw klant zal het zeker appriciëren.
Contacteer Digimarks om uw e-mail marketing in goede banen te leiden.